قاچاقچی مواد مخدر ۸۰۰ لول و ۲ کیلوگرم تریاک را به طور عجیبی در خانه خود جاسازی کرده است.

تقویم حوادث

همشهری‌آنلاین_ گروه سرنخ: 40 سال پیش وقتی یک قاچاقچی مواد مخدر با 2 گرم تریاک در خیابان‌ها پرسه می‌زد، ماموران مبارزه با مواد مخدر از روی شکل ظاهری‌اش به او مشکوک شدند و در بازرسی بدنی از وی 2 گرم تریاک کشف کردند. اما این همه داستان نبود، چرا که او در اعترافاتش، اسرار جاسازی عجیبش در خانه‌اش را فاش کرد تا یکی از اخباری جالبی که 40سال پیش در چنین روزی در روزنامه‌ها منتشر شد، به او اختصاص داشته باشد.

روزنامه اطلاعات در یکم شهریور سال 1362 از دستگیری‌ مردی قاچاقچی خبر داد که 800 لول تریاک را به طرز عجیبی در لای در خانه‌اش و 2 کیلو تریاک را در داخل پشتی جاسازی کرده بود. این روزنامه نوشت: روابط عمومی دادگاه‌های انقلاب  اسلامی مبارزه با مواد مخدر اعلام کرد که توسط برادران فعال عملیات ستاد مرکزی مبارزه با مواد مخدر مستقر در پل رومی، از لای «در» خانه‌ای دراتوبان رسالت، 800 لول تریاک که به طرز ماهرانهای جاسازی شده بود، کشف شد.

بر اساس این گزارش، برادران عملیات ستاد مرکزی مبارزه با مواد مخدر، ابتدا صاحب این خانه را با 2 گرم تریاک به دام انداختند و پس از تحقیقات، متهم اعتراف کرد که 800 لول تریاک نیز در قسمت را در لای در خانه‌اش واقع در اتوبان رسالت پنهان کرده است که با اجازه کتبی از دادسرای مبارزه با موادمخدر، تریاک‌ها از قسمت جاسازی شده  «در» خانه قاچاقچی، کشف شد.

همچنین همین برادران،در بازرسی از خانه دو کیلوگرم تریاک که به طور ماهرانه‌ای در «پشتی»جاسازی شده بود، کشف کردند.

متهم به همراخ موادکشف شده، تحویل دادسرای انقلاب اسلامی مبارزه بامواد مخدر شد.

کد خبر 782683
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha